O relatie dintre un animal si un om

Imagini pentru kangal puiStiu ca aceasta poveste nu se potriveste conform blogului meu dar vreau sa povestesc aceasta intamplare pentru ca pe mine unul ma impresionat si in acelasi timp am trait si o experienta unica. Totul a inceput in timp ce ma plimbam cu bicicleta pe strada eram un copil mic de 7 ani jucaus si foarte haslui si in acelasi timp si foarte neinfricat.Pe la un moment dat am trecut peste un pod atunci am auzit ceva ce nu parea sa fie inregula.Am coborat sub acel pod de unde venea sunetul am incercat sa aflu de unde vine acel sunet cand dintr-o data am vazut o punga in care se afla o vietate cand am deschis aceea punga se afla un catelus maro care era foarte slab si inghetat de frig.Atunci in aceea clipa am luat catelusul m-am dus la bicicleta l-am pus in cosul de la bicicleta si m-am indreptat sprre casa.Cand am ajuns acasa l-am invelit intr-o patura si dupa i-am dat sa manance.Catelusul crestea si era tot mai jucaus dar regretul meu era ca nu stiam ce rasa este asa ca am chemat veterianarul ca sa ii administreze vaccinul cateluisului si atunci l-am intrebat daca ar stii ce rasa este acesta mi-a spus ca este un Kangal mi-a povestit ca acest caine este unul de lupta si ar da totul pentru stapanul sau.Trecura 2 ani decand catelusul a devenit prietenul meu cel mai bun eu deja eram un baiat mare care avea un prieten adevarat insa acle catel nu a mai ramas mic si slab el deja era un caine mare puternic si foarte jucaus.Intr-o zi cand am mers la padura ca sa mai fac si eu un ban m-am gandit sa iau si cainele cu mine adica pe Hercule asa cum l-am botezat.In timp ce eram la padure Hercule a inceput sa latre si sa ma antentioneze ca un animal periculos se apropie de noi.Nu am bagat de seama pana cand am vazut doi lupi periculosi care se pregateau sa ne atace in acel moment fara ezitare Hercule a sarit pe acei doi lupi rascandusi viata ca sa o salveze pe a mea.Din fericire Hercule i-a alungat pe acei doi lupi insa el a iesit din aceea lupta doar cu cateva zgarieturi.Atunci am realizat ca daca in viata faci un bine binele se va intoarce departea ta.
Imagine similară

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Practica

Vacanta de vis